5 عنصر ضروری برای افزایش سرعت سایت وردپرس به همراه قیمت افزایش سرعت سایت

Wiki Article

برای غیر فعال کردن و حذف افزونه ها ابتدا از پنل مدیریت وارد قسمت افزونه ها -> همه افزونه ها بشوید و سپس روی هر افزونه که می خواهید اون رو حذف کنید بروید و ابتدا کلید غیر فعال کردن و سپس بعد از اون کلید پاک کردن آن را بزنید.

وردپرس بسیار سبک بوده و از لحاظ سرعت و بارگذاری انتخاب خیلی مناسبی می‌باشد. همچنین می‌توان با بهینه‌سازی‌های بیشتر و استفاده از افزونه‌های منتشر شده در این زمینه، سرعت بازدهی آن را به مراتب بیشتر هم کرد.

این روش نیازمند دسترسی‌های شما به اطلاعات سرور دارد. ممکن است سرویس‌دهنده شما چنین دسترسی به شما ندهد. در این صورت می‌توانید از روش دوم استفاده کنید.

حسابداری و مدیریت آموزش حسابداری حسابداری بازار کار مقدماتی حسابداری بازار کار پیشرفته

جعبه ابزار وردپرس کالکشنی از ابزارهای لازم و ضروری که هر مدیر سایت یا طراح سایت حرفه‌ای باید داشته باشه رو از ما هدیه بگیرید.

یکی از راه های بالا بردن سرعت سایت وردپرسی این است که از همان ابتدا

عواملی که باعث کم شدن نمره سرعت سایت شما می شود را بررسی و به شما ارائه میدهد.

اسکریپت های دیگر را در قسمت پائینی سایت و یا در قسمت فوتر تعبیه کنید. مرورگرها برای نمایش دادن یک سایت ابتدا مواردی که در بالای سایت قرار دارند را بارگذاری می کنند و سپس به قسمت پائینی و فوتر سایت هدایت می شوند. همین مسئله می تواند به افزایش سرعت سایت شما کمک کند.

همان طور که گفتیم بررسی سرعت سایت از طریق ابزارهای خاصی امکان پذیر

اما در این قسمت سعی من این بودن که آموزشی تهیه کنم که همه بتونن از اون برای افزایش سرعت سایت استفاده کنند. اما متاسفانه دیدم که این بخش دانش کدنویسی تقریبا زیادی رو می خواد علاوه بر اون که خیلی هم احتمال خراب کاری میره بالا.

حافظه کش نقش مهمی در سرعت بارگذاری وب سایت دارد. این امر باعث عملکرد بهتر وب سایت شما می شود، زیرا بازدید کنندگان مجبور نیستند مدت طولانی برای بارگذاری وب سایت منتظر بمانند.

یک جعبه ابزار در سمت چپ پنجره وجود دارد. مطمئن شوید که تنظیمات را در بالا انتخاب کرده‌اید ، سپس به پایین بروید تا بخش سرعت را پیدا کنید .

توجه کنید که ممکن است برخی از تنظیمات این افزونه قالب سایت شما را به هم بریزد. (مطالعه بیشتر : قالب حرفه ای وردپرس رایگان )

ورود با حساب گوگل اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید چرا افزایش سرعت سایت مهم است

Report this wiki page