5 نکته در مورد آموزش قانون جذب که امروزه می توانید از آنها استفاده کنید - آموزش قانون جذب

Wiki Article

۳. چطوری می‌توانم چیزهایی که نمی‌خواهم را از زندگی‌ام حذف کنم؟

برای بعضی افراد خیلی عجیب به نظر می‌رسد که آیا واقعاً قرآن از قانون جذب سخن گفته است؟ پس چرا تابه‌حال به گوش ما نرسیده است!!! نباید تک‌بعدی، سطحی و ظاهری به این موضوع نگاه کنیم. باید درک کنیم که قانون جذب یک اسم نیست و مطلقاً به دنبال تکرار عینی عبارت قانون جذب در قرآن یا هر منبع دیگری نگردیم.

مثلا به او یک هدیه کوچک دهید که ارزش مالی زیادی برای شما ندارد، یک خدمت رایگان به او ارائه دهید یک پذیرایی مختصر کنید مثل یک فنجان چای، آب با این کار به مشتری احترام زیادی قائل می‌شوید و مشتری شما را دوست خواهد داشت یا هر چیزی که شما را از سایر سالن ها متمایز کند و در خاطر مشتری بمانید.

من برای این آگاهی، از بین صدها روش مختلف، یک روش خیلی خیلی مؤثر و کاربردی پیداکرده‌ام که کمک می‌کند چرخه مشاهده‌ی من همیشه در راستای خواسته‌هایم باشد و نه ناخواسته‌ها.

اصلاً شما خدای احساس خوب و شکرگزاری هم باشید. صادقانه به من بگویید: آیا در چنین خانه‌ای که بود گند زباله‌ها همه‌جا را پرکرده است، می‌شود روی زیبایی‌ها تمرکز کرد؟ فرض کنید زباله‌ها را گوشه و کنار خانه، زیر مبل‌ها، پشت یخچال قایم کنیم و به این بهانه سطل زباله را تخلیه کنیم!

۱. کسانی که آگاهانه خلق می‌کنند ( انتخاب می‌کنند آگاهانه خلق کنند )

در زندگی میلیون‌ها انسانِ خوش‌فکر، اثر مثبت می‌گذارد …

ما در هرلحظه با توجه کردن به هر چیزی ( مثبت یا منفی )، خواه یک خاطره درگذشته باشد یا فکری در لحظه حال یا فکر کردن به آینده، سلول‌های مغزمان مرتعش می‌شوند و امواج الکترومغناطیسی ساطع می‌کنند. اگر به مقدار کافی روی این ارتعاش تمرکز کنیم، تقویت‌شده و شدت بیشتری پیدا می‌کند.

اول‌ازهمه اینکه این سؤال اشتباه است! قانون جذب قانونی نیست که اگر اراده کنیم کار کند و اگر اراده کنیم استفاده نکنیم کار نکند! قانون جذب در همه حال کار می‌کند. وابسته به اراده ما نیست. اراده و اختیار ما فقط به ما کمک می‌کند که آگاهانه از این قانون به نفع خودمان استفاده کنیم.

کسانی که بیشتر از همه در مورد فقر صحبت می‌کنند، فقیرتر هستند و برعکس

حالا می‌خواهم یک حقیقت عجیب‌تر و جذاب‌تر را با شما در میان بگذارم:

مو افتخار شماست، از آنها مراقبت کنید و آنها را دوست داشته باشید. موهای زیبا با مراقبت عالی جشن مو با قیمتی مقرون به صرفه

اما نکته مهمی که بسیاری از سالن دار ها از آن غافل شده اند تاثیر فوق العاده داشتن وب سایت تخصصی برای سالن می باشد.

تمام مراحل مختلفی که تابه‌حال برای استفاده از قانون جذب شنیده یا خوانده‌اید را با احترام برای دقایقی کنار بگذارید. دوره جذب قانون جذب چیست؟

Report this wiki page