دوره آموزش سئو و به همراه سئو - یک مرور کلی

Wiki Article

سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکنندگان بیشتری جلب کنیم.

جلسات مهارت‌های نرم: پنجشنبه‌ها (۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰) این مسیر رشد مناسب کیست؟

پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید.

برای دیده شدن در فضاهای دیگر مثل اینستاگرام، یوتیوب، آپارات و مانند این ها هم مقاله ای اینچنینی دارید؟

علت این امر ریسک پایین و زمان کمتری است که نسبت به روش‌های دیگر دارد. با روش سئو کلاه خاکستری می‌توان راحت سایت خود را به صفحه اول گوگل و ۳ سایت اول برسانید.

رنگ سبز نشان‌دهندۀ وضعیت خوب است، رنگ نارنجی بیانگیر این است که این بخش نیاز به بهبود دارد و رنگ قرمز نشان می‌دهد که روی این بخش اصلاً کار نشده. با کلیک روی هر بخش راهکارهایی به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

چون رفتار کاربران در صفحه سایت شماست که برای گوگل مهمه، وقتی کاربر زود صفحه سایت شما را ببنده و مدت زیادی توی سایتتون نمونه جایگاهتون میاد پایین. پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید.

سایت‌های تبلیغاتی که نگران این الگوریتم هستند باید دقت کنند که اگر محتوای صفحاتشان از استاندارد یا کیفیت لازم برخوردار باشد، با وجود لینک دادن به سایت‌های خارجی جریمه نخواهند شد؛ پس اولویت با کیفیت محتواست.

اما متاسفانه هنوز نتیجه دلخواهی نگرفتم و زیاد بازدید ندارم.

برای این‌که توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایت‌های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید.

واقعا ازتون ممنونم چون این مطالب رو معمولا به طور رایگان نمیشد به دست آورد.

بهشون زیرنویس اضافه میکنم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم.

منظور از توضیحات متا یا متا دیسکریپشن متنی است که برای نمایش داده شدن در قسمت توضیحات گوگل نوشته می‌شود (مانند تصویر زیر).

به این ترتیب آشنایی با آموزش سئو به زبان ساده و نکاتی در این زمینه برای موفقیت در کسب و کارهای متفاوت اهمیت بالایی دارد.
مثل همین گوشی‌های موبایل واوی که تو فارسی بهشون می‌گن هواوی!

مهمترین نکته ای که در تغییر دامنه سایت باید به آن توجه کنیم حفظ جایگاه در نتایج گوگل و انتقال سئو دا ...

در حقیقت سئو به افزایش بازدید سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند.

اکنون که با اهمیت سئو آشنا شدید، حتماً می‌خواهید از آن استفاده کنید! برای استفاده از استراتژی سئو، اول باید ببینید که سئو چگونه کار می‌کند؟ در واقع باید عملکرد سئو را بشناسید و سپس برای آن سايت منبع اقدام کنید. سئوی سایت به این معنی است که رتبه صفحات سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی هر صفحه به رتبه‌های اول برسانید.

بنابراین اگر الگوریتم‌های گوگل را برای سئو در نظر گرفته باشید، سایت شما همیشه بالا می‌ماند اما اگر الگوریتم‌ها را دور زده باشید، با یک آپدیت گوگل ممکن است از لیست نتایج صفحات اول گوگل محو شوید.

اگر روی سرعت سایتتون تاثیری نداشته باشه (یعنی کند نشه سایتتون) مشکلی پیش نمیاد.

ما در نوین یک مقالۀ خوب در مورد تحقیق کلمات کلیدی داریم و صفر تا صد این مبحث را آن‌جا توضیح داده‌ایم.

اگر هنوز وب سایت ندارید می توانید در دوره آموزش جامع سئو شرکت کنید و به شرکت کنندگان دوره جامع سئو بپیوندید.

شما با با شرکت در این دوره فقط مبلغی که قرار است برای سئو اولین کلمه خود پرداخت کنید را روی خودتان سرمایه گذاری کرده اید!

برای این‌که توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایت‌های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید.

بخش دوم منابع آموزش سئو، وبلاگ سرویس‌دهنده‌های خدمات سئو، تحلیل‌گرها و وبسیات‌های خبررسانی سئو هستند:

در حال حاضر هوش مصنوعی است که نتایج را رتبه‌بندی می‌کند. این یک خبر خوب برای آنهایی است که کارشان درست است و یک خبر بد برای آنهایی که دنبال دور زدن گوگل هستند. چرایی این حرف را در ادامه متوجه خواهید شد.

نام دامنه تا چه حد می‌تواند بر سئو سایت تاثیرگذار باشد؟

سلام , من از دانشجو های ترم های قبل این دوره هستم خواستم فقط تشکر کنم و یه توضیحی بدم برای کسانی که شاید مثل من گمراه باشن توی این حوزه, من خودم ۴ سال به صورت تخصصی توی کار سئو بودم و واقعا هم مطلعه میکردم بعد از یه مدتی تصمیم گرفتم که خیلی عمیق تر یاد بگیریم و یه دوره آموزشی ثبت نام کنم مشکل من این بود که همه دوره آموزشی هارو بلد بودم و حس میکردم نیازی نیست که در نهایت توسط یکی از دوستان توی این دوره شرکت کردم واقعا این دوره بار محتوای خوبی داشت برای من و دانش من رو به روز کرد و دونستن خیلی نکته ها الان داره خیلی بهم کمک میکنه..

Report this wiki page