دوره آموزش سئو و به همراه آموزش سئو به چه معناست؟

Wiki Article

این نظرات و سیاست‌های گوگل مخفی نیست. در زمان‌های مختلف گوگل اعلام کرده است هدفش از به‌‌روزرسانی‌ها چیست و در نهایت می‌خواهد به کجا برسد.

یکی از شاخصه های سئو که شما فرمودید قرار دادن تصویر در پست است حال سوالم این است که:

سایت بنده در حوزه دانلود زیرنویس فارسی کار میکند و حدود ۴ ماه است شروع به کار کرده است ، تعداد تقریبا زیادی هم براش بک لینک ایجاد کرده کردم در منابع رایگان و بصورت سایت واید ( خریدنی ) و رپورتاژ ( خریدنی ) ولی آن طور که باید نتیجه نگرفته ام .

اگر شما در سئوی وبسایت همان خط و جهت گوگل را دنبال کنید پس هیچ نگرانی نباید داشته باشید چون می‌دانید مهندسان گوگل چطور فکر می‌کنند.

ما توصیه می‌کنیم به دنبال روش‌های سئو کلاه سفید برای بهینه‌سازی عملکرد و رتبه‌بندی وب‌سایت خود باشید. درست است که این تکنیک یک راه طولانی است اما مطمئن باشید شما مزد طی کردن این راه طولانی را خواهید گرفت.

با این حال، سئو نسبت به سایر روش‌های اقتصادی بسیار ارزان‌تر است و با یک بار هزینه کردن نتیجه آن را همیشه می‌بینید. البته سئو تنها یک بار نیست و باید همیشه به آن رسیدگی کنید تا رتبه عالی خود را از دست ندهید.

یکی از مراحل حساس در سئو، سئو خارجی است که باید با حساسیت بسیاری روی آن کار شود چراکه زیاده‌روی در سئو خارجی ممکن است سایت شما را با مشکل مواجه کند و پیشنهاد می‌کنیم به خوبی درباره‌ی آن مطالعه کنید و به عبارت ساده تر بی گدار به آب نزنید.

وبسیما به عنوان بزرگترین و به روزترین مرجع آموزش سئو در ایران خدمات ویژه ای به مخاطبین خود ارایه کرده است. با انتخاب هریک از صفحات زیر اطلاعات بیشتری در مورد سئو و حواشی آن کسب خواهید کرد.

در این دوره مسیر شکل گیری ایده، هدف گذاری و تولید محتوا مورد بررسی قرار گرفته و ابزارهای مناسب برای تولید و انتشار محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.

یک کار مهم برای موفقیت در سئو سایت پیدا کردن کلمه کلیدی است. یک روش آسان برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب محتوای شما این است که کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل سرچ بهترین دوره سئو کنید، پس از سرچ در قسمت پایین صفحه گوگل یک سری کلمات به شما پیشنهاد داده می‌شود.

( Search engine marketing (Search engine optimization) is the whole process of increasing the standard and amount of Internet site targeted traffic by growing visibility of an internet site or even a web page to customers of a web search engine. )

توضیحات متا چیست؟ تگ توضیحات متا چکیده‌ای از محتوای سایت را ارائه میدهد که از چشم بازدیدکننده پنهان ...

منظور از توضیحات متا یا متا دیسکریپشن متنی است که برای نمایش داده شدن در قسمت توضیحات گوگل نوشته می‌شود (مانند تصویر زیر).

افرادي كه مي خواهند به سرعت در صفحات اول گوگل ديده شوند.
ممنون از لطفتون خوشحالیم که دارید از مطالبمون استفاده می‌کنید و امیدوارم که به پیشرفت‌های خوبی هم برسید

گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس از جمله ابزارهایی هستند که می‌توانند به شما در سئو فنی کمک کنند.

سئو خارجی چیست و چه میزان بر روی رتبه ی سایت تاثیرگذار است؟

این موضوع نرخ تبدیل شما را افزایش می‌دهد و در نهایت منجر به رشد کسب‌وکارتان می‌شود! البته نرخ تبدیل تنها مربوط به فروش نیست و می‌تواند شامل موارد دیگری نظیر افزایش کاربران عضو شده در سایت هم باشد.

بنابراین اگر الگوریتم‌های گوگل را برای سئو در نظر گرفته باشید، سایت شما همیشه بالا می‌ماند اما اگر الگوریتم‌ها را دور زده باشید، با یک آپدیت گوگل ممکن است از لیست نتایج صفحات اول گوگل محو شوید.

برای یادگیری سئو اول باید اصول و کلیات آن را یاد بگیرید. بخشی از این مفاهیم با دیگر تخصص‌ها مثل تولید محتوا، تجربه و رابط کاربری و طراحی وبسایت هم‌پوشانی دارند. یعنی سئو یک تخصص مستقل نیست.

به قول معروف گوگل آنقدر اطلاعات از ما دارد که بهتر از مادرمان ما را می‌شناسد!

وبسیما به عنوان بزرگترین و به روزترین مرجع آموزش سئو در ایران خدمات ویژه ای به مخاطبین خود ارایه کرده است. با انتخاب هریک از صفحات زیر اطلاعات بیشتری در مورد سئو و حواشی آن کسب خواهید کرد.

کدهای اسکیما به گوگل کمکمی‌کند تا راحت‌تر بتواند محتوای صفحه شما درباره چیست تا در نتایج مرتبط در رتبه‌بندی قرار بگیرید.

در صورتی که مورد خشم پاندا قرار گرفتید و جریمه شدید، با اصلاح و به‌روزرسانی صفحات ضعیفتان می‌توانید شانس این را داشته باشید که جایگاه قبلی‌تان را پس بگیرید.

پیشنهاد می‌کنم همین حالا یا بعد از مطالعۀ این مقاله چک‌لیست سئو که در پایان برای شما گذاشته‌ایم را دانلود کنید و اگر امکانش بود پرینت بگیرید.

گوگل سرچ کنسول: دریافت اطلاعات اجمالی دربارۀ عملکرد سایت

منظور از سئو خارجی فعالیت‌هایی است که خارج از سایت خودمان انجام می‌دهیم تا بهینه‌سازی بهتری برای موتورهای جستجو داشته باشیم. این فعالیت‌ها مواردی مانند رپورتاژ آگهی، تبلیغات دیجیتال و لینک‌سازی مناسب خارجی است.

برای مثال وقتی که در گوگل جستجو کنید کافه‌های نزدیک من، فقط کافه‌هایی که در مناطق نزدیک به شما نشان داده می‌شود. همکار خوبم بابک به خوبی این الگوریتم را در مقاله «الگوریتم کبوتر گوگل چیست و چه تاثیری روی رتبه سایت شما دارد؟» بررسی کرده است.

Report this wiki page